Інформація з семінару ДФС з питань блокування ПН та реєстрації РК

1212

Ми стали відвідувачами четвертого безкоштовного семінару, який проводився ДФС м. Києва з питань блокування податкових накладних та реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних.

Спочатку почали розгляд проблем, що виникають при реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних. Всіх платників цікавило питання, де в нормативних актах відображено перелік причин коригування. Представники ДФС впевнено відповіли, що всі причини вказані в ст. 192.1 ПКУ, проте це не так! На заперечення публіки фахівці ДФС свою позицію не змінили!                                           Також, не змогли відповісти на питання і як відкоригувати помилково виписану податкову накладну, відповівши, що відповідно наказу № 1307 від 31.12.2015  дату податкової накладної відкоригувати неможливо! Проте відвідувачі між собою вирішили, що коригувати помилкові накладні будуть з причиною: «Повернення товару або авансових платежів»!

При частковому поверненні авансу чи товару вказуємо причину коригування «Зміна кількості» або «Зміна ціни», а при зміні коду УКТ ЗЕД вказуємо причину коригування «Зміна номенклатури». Також, представниками ДФС було зазначено, що при одночасній зміні ціни та кількості зазначаємо причину «Усунення неоднозначностей», хоча до до цього часу в ЗІР (категорія 101.15) зазначалось, що потріно в такому випадку вказувати причину «Зміна номенклатури».

Всі інші випадки коригування податкових накладних та зазначення типів причин вже неодноразово роглядалися на інших інформаційних портала, тому ми не будемо повторюватися та перейдемо до розгляду питань щодо блокування податкових наклданих.

Радимо відвідати даний семінар всім платникам, котрим було заблоковано податкові наклдані, тому що представники ДФС приходять на семінар з переліком заблокованих наклданих та можуть надати відповіді щодо причини блокування та як потрібно діяти.

Багато хто скаржився, що не змогли відправити повідолмення про розблокування з усіма прикріпленими файлами вчасно через порушення роботи сервера ДФС, но що платникам надали віповідь, що підтвердженням даної дії є квитанція, де вказано, що пакет документів не відправлено або срін.екрану комп’ютера, де видно дату та час.

Ще одне зауваження від ДФС: Таблицю даних платника ПДВ не потрібно подавати завчасно (до моменту блокування податкової накладної), вона не буде розглядатися, не зважаючи на те, що таке плаво є у платників!

Також багато платників, які нещодавно платниками ПДВ (з моменту їх реєстрації минуло менше 3-х місяців) страждають від автоматичного блокування податкових наклданих. Під час підняття даного питання нам відповіли, що не може буди єдиною причиню блокування тільки те, що платник недавно був зареєстрований. Зазвичай існує і інша причина, в основному, якщо в податковій вказано код УКТ ЗЕД чи код послуги, який віднесено до переліку ризикових, визначно їх в порядку № 959/99-99-07-18 від 21.03.2018 , до даного переліку віднесено загалом 65 позицій.

У випадку, коли в квитанції про блокування не вказано чітко причину блокування, то її можна дізнатись написавши листа або особисто на прийомі в ДФС м. Києва.

 

Если у Вас возникнут вопросы обращайтесь к нам в Telegram @ua_buh — это Чат бухгалтеров Украины! Все консультации бесплатны!